Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 7, poslední: 7.4.2021 8:59:3968514.Informace
Ahoj, dříve jsem vždy dával pod válce a na víko spojky jak těsnění tak jsem to i podmáznul těsnící pastou. A otázka dáváte to také tak, nebo někdo dává pouze těsnění. Je mi jasné, že záleží na dosedacích plochách, ale zajímají mě vaše zkušenosti. Přemýšlím, že bych to zkusil dát jen na těsnění.
Pod válec papír+olej. Pod víko spojky pokud je spojka korková a dosed není pomrven, tak papír, s ferodem a nebo i neideální dosedací plochou (stopy po půlení sekerou, šroubovákem, kladivem atd) jen silikon. Pokud se namaže jedna plocha a druhá se neodmastí, jde to i sundat silou rozumnou v případě potřeby. Nedotahovat hned na krev, ale až druhý den po vytvrzení. [Verdom] (7.4.2021 8:59:39)
Jo, richtig, výfukový kanál zavírá dřív zavírá dřív oproti tomu, když tam je těsnění, jelikož je válec (a kanály v něm níž). [pračlověk] (28.3.2021 19:53:22)
Pod válec dávám papírové těsnění, které před tím p��kně nasáknu olejem. Pod víko buď papír (má výhodu, že že jde víko sundat a nandat a tesni to) nebo dávám silikon. Pod válcem to může že začátku vypadat, že to sákne, ale to je jen olej vytlačený z toho těsnění. Po čase to bude už suché. [Vomi] (28.3.2021 19:43:27)
TO pračlověk: "Pokud dáš válec bez těsnění ... změní se i kapánek časování - výfuk později otevírá a později zavírá".

Vysvětli, jak se může ZMĚNIT časování, když "výfuk později otevírá a později zavírá" ???
[fk] (28.3.2021 18:52:25)
Pokud dáš válec bez těsnění, sice vzroste komprese, ale změní se i kapánek časování - výfuk později otevírá a později zavírá, sání dřív otevírá atd... [pračlověk] (27.3.2021 21:20:15)
Dle stavu ploch. Pod viko bud jen papir s vaselinou pod valec papir s olejem pod hlavy nic jen zarovnat. Jde o to jak vypadaji plochy a jestli ti nevadi trochu saknuti bordelu karter valec. Jde to dat i na silikon (zvenes kompresi) jo a supr tesneni na 350 je tesneni vyfukove priruby skoda felicia disel. Je to jako klingerit ale jeste zevnitr vyztuzene hkinikem. Ovsem sila je asi 2mm coz uz je na kompresi docela znat. [kocourluk] (27.3.2021 19:45:49)
Pod válce jen papírové těsnění, potřené olejem. A pod víko silné těsnění z klingeritu (dnes již klingerit nesmí být, protože je v něm azbest, náhradou je třeba materiál Temafast). Nic neteče. [pračlověk] (27.3.2021 19:13:04)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14