Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 6, poslední: 29.3.2021 7:55:0668518.Informace
Chtěl bych do běžného motoru 250/559 s dynamem 6 V použít původní jawácký magnetický alternátor 12 V používaný na Švédech a kalifech. Jaké úpravy je potřeba udělat na karteru? Nemáte někdo rozměry distančního sloupku? Díky za pomoc
Děkuji za odpovědi a Velorexovi za inspiraci na možný způsob obrobení. [Honza] (29.3.2021 7:55:06)
Maspe na prvy pohlad nie. Na druhy pohlad som chcel ukazat sposob ako upravit karter bez vyberania motora z ramu, o com pise monty. [Velorex] (29.3.2021 6:37:13)
Velorex, akorát to není to, na co se ptal. Jinak dobrý. [maspe] (28.3.2021 22:31:15)
Motor polit nemusis. Da sa to spravit aj takto. https://velorex1.rajce.idnes.cz/Alternator_638_v_353/ [Velorex] (28.3.2021 22:02:36)
a zvyknout si na to, že to nebude startovat teplý :D [Kuba z Neve] (28.3.2021 9:00:59)
Rozpůlit motor, pravej karter do soustruhu, a zvětšit průměr dosedací plochy na stator. O 10 mmm myslím.
+ dodělat dva sloupky na upevnovací šrouby.

Čep kliky zustane.
[monty] (27.3.2021 21:45:55)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14