Příspěvků: 15, poslední: 7.4.2021 17:36:0268527.Informace
Ahoj mám možnost si koupit Jawu 350/634 bez TP a je dovezená z východu. Zároveň mohu koupit doklady i s rámem z jiné 634. Jaký je postup pro přihlášení?
Děkuji
Ja som narazil aj na rôzne drobné zmeny na ráme. Rám s okom na bočný stojan a úzkym spodným úchytom motora, má rozdielné prelisy na hornom držiaku motora (okrúhly okolo diery, alebo rovný za dierou). Nepasuje tam airbox, aj ten musí mať širšie vybranie na ktorom sedí v ráme
https://milos634.rajce.idnes.cz/Airbox_vs_ram/
[Milos634]
(7.4.2021 17:36:02)
Taky záleží na typu toho druhého rámu ve vztahu k typu motocyklu, aby byly vzájemně kompatibilní. Pokud vím, na 634 byly celkem 3 typy rámů. 1. typ byl jen na 634-4. Měl prolisy na zadních plechových držácích motoru. Měl by být ale zaměnitelný s následujícím typem, který má ty plechy již rovné, bez prolisů. No a konečně poslední typ rámu se používal od r. 1982 na modelu 634-7-02. Tento typ rámu má úzký zadní spodní úchyt motoru, stejně jako u pozdějších motocyklů 338 - 640.
[Ota]
(7.4.2021 12:43:43)
Taky záleží, v jakém stavu ty rámy jsou. Jestli tam třeba mužik něco vařil, nebo řezal, možná bude lepší to rovnou přeskládat na rám, co je k dokladům.
[Jad]
(6.4.2021 11:19:27)
Ahoj všem, stačí napsat do JAWA p.Kraftovi o potvrzení, mám to tak u 634 i 639, tam jsem si nechal zapsat všechny druhy motorů, co se dají 632,634 a 638. Myslím, že mě to stálo na jednu motorku 500,-Kč. Pak by neměl být problém, jinak přepis na živé papíry jde dvěma způsoby, a) ofiko přestavba z rámu do rámu, nebo b) jak to dělají v jawě, dodají se papíry a vyřízlý číslo z rámu a oni vyrazí náhradní metodou číslo na nový rám, u tebe by jsi si nechal vyrazit číslo co máš na rám co je na motorce a to původní by současně zničili - zaretušovali. alespoň tak jsem to dělal na jedné JAWĚ a i jsem to dělal na YAMAHA když jsem měnil joko rám ( měl jsem moto a sehnal jsem živé papíry) pak jde samo u JAWA bez problémů pro toho kdo to umí, vybrousit stávající číslo a naklepat to co je v papírech, asi nejjednodušší v dnešní legislativě způsob,
[SHARP]
(6.4.2021 11:05:33)
Já bych to nezevšeobecňoval, takové paskvily jsem taky viděl ve starých TP, jeden záznam nahrazoval druhý a v rámci chaosu mohlo vzniknout cokoliv, tedy i 559 na papírech 353.
[Banak]
(6.4.2021 8:51:41)
Otázkou je, jak je to udělané. Když může Jawa postavit novou 640 na papíry 638 nebo snad dokonce i 634, proč by nešla postavit 559 na 353? Jakmile to je zapsáno v TP - posvěceno, tak už s tím nikdo nic neudělá. Něco jiného je, pokud nesedí TP s realitou. To prostě neprojde.
[longr]
(6.4.2021 8:23:50)
nunici: Jenze ono to je takovy ze dneska to proslo, za dva roky uz nemusi. A budes na to koukat a brecet.
[Krizoň IV.]
(5.4.2021 22:50:08)
Dneska jsem po dlouhé době sedl k bazoši a nestíhám se divit - 559 na papírech 353 , rok 1969 , s technickou, po komplet GO ... a prošlo ?
Takže se už nebojím ničeho ...
[nunici]
(5.4.2021 19:28:08)
grosak: vpohode, v deset vecer se stavaji horsi veci (:
[Krizoň IV.]
(5.4.2021 18:26:21)
Krizoň IV: omlouvám se, rychleji jsem psal, než pořádně četl, vypadlo mi slovo ,pokud'. Za tabulku typů dík (http://www.jawaczownersclub.co.uk/technical_advice16.htm).
[grošák]
(4.4.2021 23:57:36)
Grosak: Nechapu pointu dotazu ... 634 muze mit typ motoru 631,632,633 nebo 634. V pripade ze typ motoru nesedi s TP, tak to neprojde technickou. To cim se jednotlive typy motoru lisi je pomerne dobre zdokumentovano na webu jawaczowners clubu
[Krizoň IV.]
(4.4.2021 22:16:30)
Krizoň IV: A čím se ty motory liší? Jde alespoň o nějkou invenci?
[grošák]
(4.4.2021 22:05:04)
Odstrojis motorku z vychodu, s hromadou dilu a ramem s doklady projdes evidenckou, prepises doklady na sebe.
Problem je pokud typ motoru motory s papiry nesedi na typ motoru ktery mas z vychodu, v tom pripade bud shanis kartery odpovidajiciho typu, nebo resis zmenu typu motoru na zaklade povoleni z Jawy.
[Krizoň IV.]
(4.4.2021 18:26:55)
Motorku z východu nejde v tomto státě přihlásit, i kdyby měla papíry. Pokud se ti podaří najít na tom rámu číslo, který je stejný jako v tom živým techničáku, máš vyhráno. K nalezení čísla existuje několik metod, všechny jsou však více či méně násilné.
[pračlověk]
(4.4.2021 18:24:25)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14