Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Převodovka Jawa 634 [Honza (Js)](6.7.2021 18:45:47)
Příspěvků: 12, poslední: 24.1.2022 20:36:0568698.všechno ostatní
Zdravím,
v převodovce Jawy 634 jsem si všiml, že mám ojetou jednu vidličku a některé boční zuby koleček jsou již opotřebované. Proto chci vyměnit kolo s nábojem a po jednom 16z a 19z kolečku. Mám 12z předlohovou hřídel. Když se koukám po eshopech, vidím tam většinou na výběr kolo s nábojem pro 634 až 640 a pro Californiana, Bizona. Předpokládám, že to pro 634 až 640 bude pro 13z předlohu a nepasovalo by mi. Pasovalo by to pro Californiana a Bizona? Nebo mám hledat něco jiného? Nějak zabrušovat ty starý ošoupaný zuby je asi problém, nebo to jde? Jsou nová kola kvalitní nebo si mám dát na něco pozor?
Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda jste nakonec do motoru dával 13z. předlohu? Skládám teď motor 634-4. Rád bych použil předlohu 13zubů, ale nevím jaký mám koupit náboj. Nikde na eshopu se nepíše, jestli je daný naboj pro 12z nebo 13z předlohu. Případně znáte někdo průměr ozubené kola náboje pro 13z předlohu?
[Marek] (24.1.2022 20:36:05)
Já ji sehnal za 6 kil [Sliz] (9.7.2021 8:40:24)
Honza: Otazka je zda sezenes 13z predlohu do 634. [Krizoň IV.] (8.7.2021 9:25:58)
Ozubený kolo jsem objednal se stejným počtem zubů jako tam bylo. Rozměrově od oka vypadalo stejně a nenapadlo by mě ho oměřovat šuplerou, nebo mikrometrem. Dnes už bych takovou blbost neudělal [Petan69] (7.7.2021 21:56:44)
Jad:Kdyby díry byly jen do oválu, neřešil bych to. Díry mají stěny lehce zešikmené a zuby, co do nich zapadají taky. Kvalty mi sice nevypadávaly, ale obrušovalo to vidličku. Před asi 10 tisíci km jsem vidličky měnil a dal jsem si záležet s vymezováním vůlí. Odhaduju, že tímhle tempem obrušování by bylo do 30 tisíc km po vidličce. Když už to mám rozdělaný, chci to opravit pořádně. Takže to vidím, že pokud někde neseženu správný kolo s nábojem, což asi neseženu, koupím 13z předlohu a kolo s nábojem pro 634 až 640. [Honza (Js)] (7.7.2021 19:10:54)
Jo a taky kolečka na drážkování hřídele měly větší vůli. [longr] (7.7.2021 19:10:36)
Bohužel, kvílí i správné počty zubů, ale nejspíš jsou někdy tolerance příliš velké. Porovnávali jsme hlavní hřídel origo a prý cz repliku do kulatého motoru. Nová měla o chloupek menší průměr, do ložiska šla proti staré zcela suvně, stejně tak do bronz futra v origo náboji. [longr] (7.7.2021 17:29:12)
Petan69- pravděpodobně jsi použil špatnou kombinaci předlohy a výstupního kolečka, vždy kombinace předloha 13z s vývod.kolečkem pro předlohu se 13ti zuby nebo předloha 12z s vývod.kolečkem pro předlohu se 12ti zuby, když použiješ předlohu se 12ti zuby a vývod.kolo pro předlohu se 13ti zuby tak je tam pak nadměr.vůle a soukolí tzv(jak píšeš)...kvílí... [Mira76] (7.7.2021 16:26:44)
Já vyměnil trojkový kolečko na 634 od neznámého výrobce a od té doby mi trojka kvílí. [Petan69] (7.7.2021 15:35:00)
Co se týče těch kol s nábojem, probíral se tady případ atrapy, kdy místo bronzového pouzdra byla mosaz. Pokud není to kolečko nějak hodně zničené, použil bych původní. Mám v převodovce takové, co už má boční díry trochu vymleté do oválu, ale funguje to a kvalt nevypadává. [Jad] (7.7.2021 14:31:45)
Kolo pro Californiana a Bizona je jiné - upozorňuje na to Dočkal. Kolo pro 12z a 13z předlohu je také jiné. [Ota] (7.7.2021 8:54:04)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,062 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.11.2024 6:56:14