Příspěvků: 7, poslední: 19.9.2021 11:59:5568815.všechno ostatní
Jak řešíte netěsnost víčka nádrže JAWA 638-640, pryžové těsnění těsní, ale stále prolíná přes filc, děkuji
viz Jad, dělá to slabé odvzdušnění nádrže, kdy tlak v nádrži uniká nejsnažší možnou cestou a pak to vyblije benzín přímo do filcu mezi plechama víčka. Z tohohle důvodu mám odvzdušnění předělaný (vlastně celý víčko). Sítko do 638 nádrže asi bez úprav nedáš, nemá kolem vnitřku hrdla lem, za který lze sítko pověsit, ale všechno se dá nějak zbastlit
[Marlboro]
(19.9.2021 11:59:55)
Já tam dal dvě gumový těsnění na sebe.
[Daryth]
(18.9.2021 21:27:30)
S tím sítkem to opravdu funguje, mám to sportce. Ale jak to nabastlit na nádrž 638? Prolíná to jen u plné nádrže, pokud je poloviční, tak nic. Na jednom horším víčku zkusím ještě zvětšit odvětrávací otvory. Zatím díky
[Honza]
(18.9.2021 20:18:51)
Dej tam sítko. Zní to jak kravina ale funguje to tam že benzím nešplouchá na těsnění a tím pádem nerosí okolo víčka. Jinak samozřejmě musíš mít těsný těsnění. Jak jsou ty packy v nádrži tak bývají omačkaný jak tam každej rve tankovaví pistoli. To samé hrdlo nadrže zkontroluj jestli je placaté a nebo do elipsy.
[kocourluk]
(18.9.2021 15:27:01)
Pokud se to stává pouze při plné nádrži, tak to neřeš. To je normální. Řešením je netankovat až po víčko:-)
[Ota]
(18.9.2021 11:49:12)
Víčko musí umožnit průchod vzduchu, kvůli vyrovnávání tlaku v nádrži při odtékání paliva. Občas se mi stane, když motorku nešetrně shodím ze stojanu a má plnou nádrž, že něco vyplive zkrz to odvzdušnění. Ale plnou nemívám často, tak mě to tolik netrápí:-)
[Jad]
(17.9.2021 16:11:09)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14