Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 15, poslední: 30.11.2021 10:28:3268908.Informace
Zdravím, mám po GO Najeto cca 10000-15000km.. GO dělal tchán a už si nic nepamatuje . Po jaké době kontrolujete kroužky.. Nevím zda se do toho vrtat. Moto najelo se mnou cca 7000,- maximálku mám cca 115 kmh tachometrových, radar tak 105.. Moto chytá super, tah má dle pocitu hezký, ale nemohu porovnat
Borderer: V tomhle režimu, 110 km/h furt plný plyn, se snáž projeví nedostatky stroje, respektive když je něco načatého, jde to rychle. Jak popisoval BooCheer, úplně si to dovedu představit - motor začne vadnout, klepat, tak ještě přidám, ať mě nepřeválcuje ten tirák za mnou:-) Kdežto na normální silnici v klidu zastavím a můžu zjistit co se děje. [Jad] (30.11.2021 10:28:32)
Jad: Spíš bych řekl, že je to pud sebezáchovy co se týče vlivu na zdraví jezdce, než poruchovost stroje. Nebo aspoň já mám pocit, že hnát to po dálnici na plnej plyn, v zálehu a přitom lízat rychlost kolem 110kmh, několik hodin v kuse sem si mohl dovolit, když mi bylo osmnáct a ne teď. :-D [Borderer] (30.11.2021 9:28:47)
Na 638 po dálnici lítám běžně a vpohodě. Ale třeba na nějaké kývačce nebo panelce to bych na dálnici nejel pokud by to nebylo nezbytně nutné [BooCheer] (27.11.2021 12:12:12)
Na těchhle keplech se vůbec nemá jezdit po dálnici. Aspoň mě se tam pokaždé s Jawou něco stane:-) Tam se nedá jen tak zatlačit stroj vedle silnice do pole a montovat, vždy jak naschvál... [Jad] (27.11.2021 11:36:29)
Jo ty klece občas umí vypéct. Opravoval jsem jednu 638 která měla 20 tisíc. kiláků klikovku po repasi. Na CKR ojnici odešla klec a napáchalo to v motoru takové Harakiri jaké jsem ještě nikdy neviděl :D Dle mé teorie se rozpadla klec a jehličky se tam křížily. Postupně se ojnice zadírala ale druhý válec to pořád hnal. Polovina kliky od zadírajícího se čepu se vyhřála snad do červena a jak to tím žárem nějak změklo ty materiály tak se začal pak ten čep i protáčet v setrvačníkách, klec se pak rozstřelila na kousky a zničila válec. Jak se čep protočením uvolnil tak už klika nedržela pohromadě a různě se křížila tak to uplně roztrhalo uložení ložiska v karteru :D Takže válec po smrti, klika fialová s elipsovitou dírou na čep a karter zničený. Údajně se tahle zkáza měla odehrát na dálnici asi během necelých dvou minut když motor začal náhle nějak vadnout, mírně klepat ale pořád tahl. Jezdec to chtěl ještě dotáhnout ty 3km na nejbližší výjezd, pak najednou obrovské vibrace které ho prej málem z té motorky zkoply, hlasité zaječení jako když brzdí vlak, velká rána a kolo do smyku. :D [BooCheer] (27.11.2021 10:54:05)
jojo, já na 590 najel na CKR ojnici 50000 km. Začla o sobě dávat vědět tak 500 km před smrtí. Rozsypala se spodní klec a vydřela čep. 95% jízdy bylo dosti svižných :D [Kuba z Neve] (27.11.2021 8:28:29)
Máme Jawu 559, origo nepůlený motor, válec bez výbrusu. Na tachometru je 38 tisíc km. Klika v krásném stavu jako nová, válec bez schůdku, kroužky tak v půlce životnosti, už si nepamatuju přesně kolik byla vůle v zámku, ale zdaleka to ještě nebylo na výměnu... [Peterson] (26.11.2021 11:39:32)
Kuba z Neve 50 000Km a pak zakukala ojnice CKR. Ale psal, že jezdil skoro pořád full gas. [ED250] (26.11.2021 9:12:42)
Místní uživatel FREE najel na výbrus a kliku 45 tis. km a ani jednou to neměl rozdělané... [Sukin] (26.11.2021 9:01:48)
Kdysi jsem kroužky u 559 kontroloval zhruba v 35 000Km (měl jsem strach o uštípání zámků v pístu) a měli 0,7mm spáru. Od GO ježděno na polosyntetiku Motul. nechal jsem to být, složil to a dnes mám cca 45 000Km a jezdí to pořád stejně. Ani to neotvírej. [ED250] (26.11.2021 8:33:10)
Jezdíš s tím s původním dynamem? Panelka byla náchylná na vyskakování 4. poté co se ojely diry a kameny, takže 4 se spojkou a pořádně dorazit. Je na karterech videt že byla půlená? pokud nebyla je to lepší - nikdo v tom nic nezkurvil.Panela 250 vydrží do výbrusu minimalně 50 000 a kroužky mzslím 30000 dají.Co funguje, do toho se nedrbe, jen se dělá běžná údržba. [El Fag] (25.11.2021 21:29:08)
ROPINO: Motor sa nikdy nerozoberá, keď dobre jazdí. Kolegovia to trefne vystihli. Ak Ti niekto bude radiť iné, nepočúvaj ho. [MV] (25.11.2021 20:17:03)
Promluvil starý praktik a má svatou pravdu, co funguje do toho se nedrbe! [Banak] (25.11.2021 19:29:51)
Pokud správně mažeš tak nemá cenu se něčím takovým zabývat pokud to dobře jezdí. Tyhle "panelkové" motory jsou schopné na jeden výbrus a někdy i na jednu generálku nakroutit i 100 tisíc pokud se k tomu člověk nějak chová a je vše udělané jak má být [BooCheer] (25.11.2021 19:29:45)
Pokud to pěkně jezdí, nejebal bych do toho.Co můžeš vyhrát? [monty] (25.11.2021 18:48:31)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14