Příspěvků: 4, poslední: 28.5.2022 5:48:3570195.Informace
Ahoj všem,
potřeboval bych poradit, jestli je nějak zajištěna matice primáru J634 co má na sobě plastové ozubení pro otáčkoměr. Dle katalogu ND tam nic jako pérovou podložku nevidím a v krabičce s díly po rozebrání motoru taky není. To ale neznamená, že tam nepatří :-). Dále - podložka pro zajištění matice spojkové koše co má na vnitřním okraji 3 zoubky patří zoubky na koš nebo zoubky na matici? A ohýbáte jí ještě po dotažení okraj? Mě se tohle zajištění nějak nezdá. Na pionýru mi to přijde lepší vymyšlené. Jo a ještě - patří mezi tyčky spojky kulička? Dík -
Super, díky všem za odpovědi!
[bobanito]
(28.5.2022 5:48:35)
Ja maticu na spojke 634 ešte navyše lepím lepidlom na závity, lebo tie 3 výstupky na podložke sú vačšie ako drážky na koši. Nesedia dokonale a už sa mi ich podarilo pri priťahovaní koša zrovnať, keď sa spolu s maticou pootočila...a možno som mal iba šťastie ma šmejd repliku tej zaisťovacej podložky. Ale už tomu neverím :D
[Milos634]
(27.5.2022 18:12:40)
No, zrovna ta podložka u spojky je přímo učebnicový příklad zajišťování spojů proti povolení. Jednoduché a účinné.
Na matici primárního kolečka taky nic nemám, ta matice má jemný závit, který je odolný proti povolení.
[pračlověk]
(27.5.2022 15:45:33)
na motoru 638 to je bez pérovky a pohoda. Ostatně by sis asi rozhodil délku k tomu náhonu. Ty tři zoubky zapadnou do ozubení co je mezi hřídelí a košem, pak se to ohne okolo matice, takže ke koši. (Co se ti na tom nezdá?) Mezi tyčkama kulička bejt nemá. Mohlo by se to roztemovat a zakousnout se do průchodu hřídele. Kulička je až pod pákou poloautomatu.
[Akamu]
(27.5.2022 14:39:00)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14