Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Konopnice [Sojka](6.6.2023 18:58:14)
Příspěvků: 9, poslední: 17.6.2023 17:08:4470723.Nejede nebo nestartuje
Ahoj, kamarád má konopnici a nechce se jí přes 90 km/h. Zkoušeno všechno možné. Nenapadá nás už nic.
U mě to bylo časování válců. Po úpravě to ale přestal stíhat podvozek, a poslední co jsem na GPS viděl bylo 108Km/h, takže opatrně... [grošák] (17.6.2023 17:08:44)
U mě to byly vylítané válce. Pomohl výbrus. Startovala na šlápnutí, za plynem šla hezky, všechno ok, ale prostě nejela rychleji než kilo. Laboroval jsem s tryskami, labyrintem v sání, výfuky jsem čistil, koupil vape, ale nic nepomohlo. Až výbrus. Pamatuji, jak jsem potom po záběhu jel na první větší projížďku a na D1, kdesi na Vysočině z kopce se ručička tachometru kývala mezi 140 a 180, (reálně tak ke 130)...a pak jsem vzal vyjetou kolej a najednou jsem byl v levém pruhu. Oni ve fabrice věděli proč se nepouštět do žádných větších akcí a maximálku nechat na těch 120 🤣
PS: ty válce na první pohled nevypadaly vyběhaně.
[Jer250] (12.6.2023 19:39:47)
U mne na kejvě se takhle choval lehce líznutý píst. Kroužky na pravém válci v jednom místě nepohyblivé, zamázlé hliníkem, netěsnilo to, takže slabší komprese, ergo kladívko menší výkon. Nad 90 se to dostalo jen zřídka a jen z kopce, předtím 110-120 bez problému. Po odstranění závady opět plný výkon. Jinak viz níže. [ladis] (7.6.2023 17:01:01)
A k tomu všemu nové svíčky, vyčistit karbec a zkontrolovat otryskování. Mě před výbrusem jezdila na HT 122 a po výbrusu HT 110. Cokoli nad 110 tak při plném plynu se ulije, čtyřtaktuje a netáhne. A Pokud chce spolehlivé zápalko tak ať investuje do VAPE. Nej investice co jsem udělal. Jinak pořád řešíš nekvalitní kondenzátory, kladívka bez pertinaxu co maj plast kterej se utaví, uhlíky z bláta atd. No a kontrola víčka nádrže zda je propustné, to tu ještě nezaznělo. [stspravce] (7.6.2023 14:30:36)
Jak píší kolegové ,výfukové kanály ,kolena výfuky.Sání filtr .Už jsem zažil hadr ve filtrboxu.Byla mi přivezena 634,že nejezdí.Příčina ,řetěz našponovaný,že se neprohnul ani o 1mm.Dynamo potřebuje baterku v dokonalém stavu.Co pojistka a pojistkové pouzdro? [rider634] (7.6.2023 9:06:25)
Jak píšou pode mnou, napiš, jak se to chová, když se pokoušíš jet přes devadesát. Naposled, když jsem měl obdobný problém, měl jsem výfukový kanály ve válci zarostlý karbonem. Zbývala třetina průřezu. [Honza (Js)] (7.6.2023 6:43:04)
Čím to měříte? Pokud na tachometru tak ty běžně kecají. [auuu neprihlasn] (7.6.2023 0:37:32)
Záleží jak se projevuje že se jí nechce. Já jsem měl například ucpaný kohout, a jak mi nedotýkal benzín, tak to nechtělo jet na čtverku plnej (po chvíli začala vynechávat). Jinak se ale motor choval ok. Pokud nenapíšeš jakým způsobem nechce jet, jestli třeba motor v rychlosti vynechává, nebo se jenom nechce vytočit, či dokonce točíš na čtverku do "červených" otáček ale jedeš stále pomalu, tak ti nikdo moc neporadí. [a] (6.6.2023 23:24:42)
Všechno musí být čisté a správně utěsněné: výfuky, palivová cesta, karburátor, filtr vzduchu. Následně seřízené zapalování a karburátor. Všechno promazané a chodit volně: řetěz, lanka (aby se vracely brzdy a nepřibržďovaly), kola (gumy správně nahustit). Musí být vhodný sekundární převod. A pak to přes 90 pojede jako nic. [Jad] (6.6.2023 22:57:14)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,062 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 16.5.2024 23:10:58