Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Babeta karb SHA 1412 [skvarek](11.6.2023 7:53:21)
Příspěvků: 17, poslední: 16.6.2023 10:57:0470729.Nejede nebo nestartuje
Zdar borci - po neustálých problémech s původním karbem jsem se rozhodl namontovat Dellorto. Čekal jsem od toho zvýšení rychlosti ALE opak je pravda - na dellorto mi přijde že pod plným plynem nemá dostatek benálu. Napadá mi jen zvýšit hladinu v plovákovce a nebo větší trysku ? Bohužel nevím jaká tam je a nemůžu nikde najít nastavení hladiny na plovokové komoře. Setkali jste se někdo s tím a jak jste to řešili ? Díky
Díky - o té sadě jsem taky uvažoval. Pohledám na netu kde co mají + ještě nějaké kokotiny na bábu a objednám. Jo a ještě - budu muset dát nové startovací pakny. Jaké kdo máte zkušenosti co je dobré a co šit ? Díky - [skvarek] (16.6.2023 10:57:04)
Pro takovéhle ladění doporučuju koupit sadu trysek, na tyhle dellorto se běžně prodávají. Stálo to kolem tří stovek 10 kousků a nemusel jsem běhat do obchodu pokaždé, co tryska nevyhovovala. [Jad] (15.6.2023 21:22:43)
Nevím, jak to bude s originálním kolenem s redukcí, ale i tak je 52 podle mě málo. Koupil bych velikosti od 58 do 65 a nějaká z nich to bude. [longr] (15.6.2023 21:14:49)
Tak jsem dneska koukl na tu trysku a je tam 52 ? Oproti tomu co se o tryskách psalo tak si myslím že je to dost málo pak ale nevím co by bylo tak akorát při nákupu větší ? Byl jsem to projet a na stejném úseku porovnal jízdu se sáním a pak sání dole (jen sítko) - bez sání při plném to bylo v pohodě ALE bučelo to jak kráva a z volnoběhu se tomu nechtělo jít plynule víš až po chvílce se to probralo. Ty 2 trubičky jsem vyndal ven a skoro o polovinu zkrátil (další díru jsem zatím nedělal) - nna jízdě ani na zvuku se nic nezměnilo. [skvarek] (15.6.2023 19:06:20)
Paráda díky [skvarek] (15.6.2023 13:24:44)
V tom plastovém těle jsou dvě díry a v nich jsou strčené trubičky, které sahají až skoro k přední stěně. Je to tohle: https://www.veteranmoto.cz/nahradni-dily/trubicka-nasavaci-krytu-karburatoru-dellorto-babetta-207--210--225/
Já jsem jednu dodělával.
[longr] (15.6.2023 6:37:50)
Zatím jsem se k tomu nedostal - pro (longr) - o jakou trubičku se jedná ? Dík - [skvarek] (15.6.2023 5:51:56)
Já jednu dírku do filtru přidával. Koupil jsem i tu plastovou trubičku. Čím jsou trubičky kratší, tím to víc řve, ale když jsou dlouhé a sahají blízko ke stěně, tak to nejede, jak píše Pierre. [longr] (14.6.2023 9:33:19)
Díky za nasměrování na ten vzduch. Mám v plánu se na to dnes nebo zítra mrknout a tak bych zkusil i sundat ten kryt od sání jestli tam bude rozdíl. Při koupi karbu byla náhoda že to mělo to sání otočené - ALE já ho původně chtěl protože to přímé mi přišlo podle zvuku takové ubučené :-). Pokud by to pomohlo tak bych na tom otočeném to víc otevřel a nebo dokoupil jen to přední víčko. Koleno výfuku mám zkrácené ty dírky v tlumiči jsem zkoušel na původním karbu a tam mi nepřišlo že by to pomohlo jen to víc řvalo. Díky - [skvarek] (14.6.2023 6:44:16)
U Dellorto je problém , přísun vzduchu. Já nechal jen jedno sítko a dodělal dvě dírky do sání. Dusí to i konus v držáku sítek . Taky bývají ty trubičky ,připlácnutý na druhou stěnu. Potřebuje to otevřít cestu vzduchu. Další věc je čistý výfuk a přidělat dírky do tlumiče výfuku. Zkrácení trubky výfuku, snižuje sílu ve spodku otáček, tak že rozumně. Doporučuju max 5 cm. [Pierre] (13.6.2023 17:45:48)
Přesto že jsem karb měl rozdělanej tak mi nenapadlo se podívat jaká je tam tryska - časem na to mrknu a pořípadě objednám větší. Na hladinu jsem se taky zatím nekoukal jestli to vůbec půjde tam přidat ale zatím to nechám tak (až podle toho co by udělala větší tryska). Tyristor mně potrápil předloni kde to na starý karb při plném plynu jakoby nedostávalo benál. Laboroval jsem s hladinou a bez úspěchu a na konec po výmněně tyristoru vše OK. Na ten starý karb to při plným plynu jelo jak drak (tak předpokládám že elektrikou to nebude) do Dellorta jsem šel že už mně nebavilo věčně měnit jehlový venti který neustále zůstaval viset a pak ten přístup ke všemu. Díky za rady - mrnu na tu trysku a popřípadě dám vštší. Díky - [skvarek] (12.6.2023 12:44:28)
Na bábě je důležité zapalování. Originální už bývá načnuté a nové náhrady obyčejně stojí za prd. Šetří na součástkách. Pak to nechce jet ve vysokých otáčkách. Nejlepší je spíchnout si vlastní. Tyristor KT206 se ještě dá sehnat. Bacha, s jinými náhradami to leckdy blbne. Náhrady mají obvykle příliš citlivý gate. Kondenzátor použít 8 uF rozběhový k el motorům. Do zapalování přidat jednu diodu tak, aby se kondenzátor nenabíjel přes vinutí indukční cívky,ale přímo přes diodu. To přidá energii ve vysokých otáčkách. Tohle se obvykle dá naprasit dovnitř pouzdra rozběhového kondenzátoru a zalít epoxidem. Ven nechat čouhat jen dráty. Co se karbu a trysek týká, jak píše longr. [-] (12.6.2023 9:51:15)
Mám na 215 kopii dellorta z Číny a funguje dobře. Tryska myslím kolem 64. Ale mám i nové koleno přímo na tenhle typ karbu. Jezdí to jako čert. Do hladiny jsem nevrtal. [longr] (12.6.2023 6:50:16)
Záleží na trysce jakou tam máš. To je taky jediný co lze na tom Dellortu ladit. Originál je tam tuším 57 , tak zkus větší cca 60 - 65. [Pabol] (12.6.2023 6:11:43)
Ta omluva byla za to že jsem opomněl připsat co jsem si myslel že by mohlo být důležité a né že jsem to chtěl hodit nahoru. Děkuji PB za poučení a hodnotný příspěvěk který se týká mého problému. Pokud někdo něco k dotazu budu rád - díky [skvarek] (11.6.2023 12:26:35)
Proč se omlouváš? Jako dotazující mužeš svůj dotaz editovat. A nemusíš ho odpalovat nahoru. [PB] (11.6.2023 10:41:03)
Omluva - zapomněl jsem dodat že průtok na kohoutu je v pořádku a že se jedná o typ kde NENÍ přímé sání ale to otočené směrem dozadu tak jestli to nemá třeba vliv ? Díky [skvarek] (11.6.2023 9:15:05)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,062 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 16.5.2024 23:10:58