Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 8, poslední: 22.6.2023 20:51:4170749.Informace
Zdravím vás.
Mám problém s kývačkou 250. Jsou to klasické plné bubny. Při brzdění motorka cuká. Je to pravidelné, škubne nejspíš každou otáčku kola. Zvlášť při sjíždění táhlých kopců a pozvolném zpomalování je to hodně otravné. Tipoval jsem na 100% křivý buben, takže jsem celé kolo dal soustružníkovi, ale buben hází do desetiny...
Napadá někoho co by to mohlo dělat? Pakny? Je lepší si nechat někde přelepil/přenýtovat originály? Motorka mi tohle dělala od koupě, ale až píchlá pneu mě donutila to řešit.
Mně zlobilo mastný obložení. [monty] (22.6.2023 20:51:41)
me napadá jestli neni volnej krk, nebo vule ve vidlicich. To umí taky udelat pěkný kopance. Koukni ještě na pakny, jestli to na ně doseda. [Mates] (22.6.2023 19:10:35)
HonzaBK: jo, na mém předním kole. Naštěstí jsem to zjistil včas, byla od čelní části utržená jen z poloviny. [ladis] (22.6.2023 11:47:27)
monty: dal jsem mu celé kolo. Ubral z vložky do desetiny milimetru a řekl mi, že ten buben křivý nebyl, že to bude něčím jiným... [Jer250] (22.6.2023 10:14:30)
A desetina křivý buben je málo?

Ideálně do velkýho soustruhu, a přetočit celý vypletený kolo.
[monty] (22.6.2023 7:46:28)
už jste někdo viděl vytrženou tu ocelovou vložku z bubnu? já jen viděl navelorexu popraskanej celej buben - mezi těma šesti otvory, ale u Velouše je to zcela jinak namáháno. [HonzaBK] (22.6.2023 6:59:36)
Vložka je silná asi 4 mm. Dělá to kdykoliv při brzdění bez ohledu na teplotu. [Jer250] (21.6.2023 23:05:16)
Jestli je vložka už dost vyhoblovaná, může se při brzdění kroutit. V brutálním případě to končí jejím vytržením. Vyměnit celý střed. [ladis] (21.6.2023 20:44:18)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,062 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 16.5.2024 23:10:58