Příspěvků: 14, poslední: 28.8.2023 11:47:1070815.Informace
Ahoj chlapy, jawa 350 640 má skoro 70000 nalitano.Mnenili by jste primární řetěz. Pístni kroužky? Nebo to neřešit když furt pěkně jede. Díky za odpověď.
lahvac - asi ju vyskúšam, lebo čaká má výmena primáru na 634
[Milos634]
(28.8.2023 11:47:10)
(Milos634) když jsem pročítal Německá fora MZ 150 tak tam majitelé tento typ řetězu dávají jako alternativu k řetězu Čz. Také bych uvítal nějaké zkušenosti do těch našich Jaw. Zajímavá je tam ta spojka. Mám ale tušení že se tenhle výrobce řetězu bude montovat ve všech skútrech a malorážkách po celém světě.
[lahvac]
(28.8.2023 6:05:54)
Podívej se na opotřebení a podle jeho stavu zjistíš, zda je třeba něco měnit. Primární řetěz nesmí být tak vytahaný, aby škrtal o karter. Pístní kroužky by v zámku neměly mít větší vůli, než 0,8 mm (když vložíš samotný pístní kroužek do válce a změříš spárovými měrkami vůli v zámku).
[Ota]
(23.8.2023 8:34:22)
Hele, taky se mi zdá, že to ve Strakonicích střihaj z nějakýho alobalu, protože moje zkušenost se sekundárama na fichtla a mopeda je hrozná...výkon nula nula prd a pár set km najeto a je to vytahaný jak švestky starý báby. A to vždy rětěz vyvářim v mazutu a kolečka mám v cajku...Je to asi jejich nová politika, lidi aspoň častějc kupujou nový šmejdy..
[sam559]
(22.8.2023 7:33:49)
350 velorex, dvořadý primární řetěz najeto 35 tis. km, spojka i řetěz stále stejný a vytahaný není.
[HonzaBK]
(21.8.2023 7:39:40)
Ten řetěz měním preventivně každý rok v zimě. Je to za pár korun a práce tak na hodinku. Vždy jen žasnu jak je ten řetěz extrémně vytahaný i po pouhých 10 tisíc kilometrech. A to jsem si dal tu práci s tím abych vymezil spojkový koš vůči kolečku přesně do stejné roviny. Rodělal jsem už několik motorů co měly najeto kvanta a měly původní řetěz, nikdy nebyl tak vytahaný jako tento novodobý ČZ po jednom roce :D
[BooCheer]
(18.8.2023 21:01:20)
Na 640 mám najeto kolem 70tis. Nevím přesně mám třetí tachometr. Vlastním od roku 92. Motor na původní klíce a zatím nepůlen. Primár měněn dvakrát i s guferama. Spojka druhá. Na původní válce bez výbrusu jsem najel 50tis a dvakrát jsem dával nové pístní kroužky.
[lahvac]
(18.8.2023 17:04:16)
Ešte som nevidel 350 motor čo prežil bez GO takého km a už vôbec nie s pôvodnou primárnou reťazou. Ja by som sa tiež pozrel na ten primár,predpokladám že ani kolečko a kôš už nebudú na tom moc dobre...
[Boco]
(18.8.2023 13:04:07)
To už bude nejspíš celý primární převod na výměnu, nejen řetěz. Po tolika najetých kilometrech by si už zasloužil kompletní generální opravu. Záleží na posouzení majitele.
[Čezet-rider]
(18.8.2023 12:52:04)
I kdyby se nepřetrhl, tak jeho "natažením" se kurví ozubení spojkového koše a primárního kola, takže ušetřit 400,- za řetěz, silikon a hodinu času, se potom stejně moc nevyplatí. Otázka je, jak ten primár po těch 70 000 km vypadá... :D
[Jer250]
(18.8.2023 12:22:29)
Viděli jste, co udělá přetržený primární řetěz za jízdy? Zmuchlá se v koutu skříně a vyvalí kus bloku. Pokud se to stane někde daleko na cestě, je o zábavu postaráno. To byl však jednoduchý řetěz po přibližně 50 tisících kilometrů.
[pračlověk]
(17.8.2023 23:29:45)
Na 350/634 čo je podobný motor, je napísaný interval výmeny primáru 25.000 km. Tak na tvojom mieste by som pri výmene prevodového oleja zhodil aj dekel a pozrel reťaz, či nie je moc vyťahaná.
Krúžky by som neriešil ak mašina dobre jazdí
[Milos634]
(17.8.2023 22:41:51)
Když to jezdí, tak se tam nesrat.
[monty]
(17.8.2023 21:35:54)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14