Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4155789
Online: 3164
Přihlášených: 0
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
valach
valach
Havlis
Havlis
Havlis
Bakoun
ED250
Bakoun
Kuba z Neve
Banjokid
longr
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
JAWA 350/638,639,640 performance klika
[valach]
(29.8.2023 19:09:14)
Příspěvků:
10
, poslední:
11.9.2023 9:20:55
70828.
Tuning a přestavby
Zdarec, sháním info pro známého z Norska.
Je to místní ladič a před cca 15 lety slyšel něco o tom, že TKmoto dělá odlehčené kliky s hliníkovými setrváky. Volal jsem tam, bylo mi řečeno, že pán, co se tím zabýval, už s nima nemá nic společného a do motorek taky už nedělá. Tušíte, zda někdo takovou úpravu dneska jezdí, případně, zda by šlo kliku vyrobit?
Dostal jsem od něj k tomu taky tehdejší prospekt, který se týká porovnání výkonu s origo/upravenými válci, které měly být v sadě s upravenou klikou, viz. odkaz
https://drive.
google.com/fil
e/d/1cgeiSJqUZ
w_zgFWBfUNdL9M
zc3--RlsA/view
?usp=sharing
.
Díky za jakékoliv informace, Valach!
Chlapi, díky moc za reakce a postřehy!
Minimálně o dvě by tu na severu zájem měli, tzn klika+podkovy.
Kuba z Neve: chtělo by se ti to takhle zakázkově řešit?
Můžeme případně detaily probrat v soukromých zprávách?
[valach]
(11.9.2023 9:20:55)
Ten prospekt co pises neni vubec o lehke klice, ale o Kitu 27Hp od TK moto.
Kit byl 8. - 10. vybrus, slicovani kanalu valcu, rozsireni saciho a vyfukoveho kanalu maximalne do stran, ale aby to pist tesnil aspon 1,5mm.
Ja jsem pak jezdil nejakych 28hp a 40Nm. To bylo ala Kit na 27hp + tyto upravy:
- 10. vybrus
- Stazeni hlavy o 1mm, tak aby det. sterbina byla 0,8 - 1,2mm.
- 1mm propilovany vyfuk smerem nahoru.
- Rozsireni saciho kanalu dostran, tak aby to nebyl oval, ale spis jakysi ctverec se zaoblenymi rohy. Jedinej problem tam dela spodni 3. krouzek. Na nej pozor
- Rozsireni vyfuku taky do stran, tak aby to jeste tesnilo. Na spodni casti kanalu to nesmi funet kolem vybrani pistu, kdyz je v horni uvrati.
Mam tu napsano sice seriovka, ale ne to v podstate zaklad kitu na 27hp (Tom si nepral, abych dal portmapu realneho kitu na web)
http://jawaklu
b.havlis.de/wp
-content/uploa
d/portmaporigi
nal.PNG
[Havlis]
(8.9.2023 9:54:58)
Pokud by nekdo dokazal obnovit vyrobu teto kliky, rad bych se pridal. Dalsi by se mi urcite hodila.
[Havlis]
(8.9.2023 9:26:31)
Lehkoukliku jsem jezdil i zavodil s ni. Celkem jsem na moto s touto klikou najel 12tis km, nez jsem ji strcil dozadu do garaze. Takze by to jeste urcite jezdilo dal.
[Havlis]
(8.9.2023 9:25:36)
ED250: nerikal typek, kolik na ni ujel kilometru?
[Bakoun]
(7.9.2023 14:30:44)
https://www.ra
jce.idnes.cz/e
d250/album/kli
kovky-po-oprav
e/1384715997
[ED250]
(5.9.2023 6:50:53)
Ja na 350/472 jezdim lehkou kliku od TKmoto, resp. v dobe, kdy mi ji delali, to byla firma RENO-MOTO. Stranky uz jim poradne nefunguji:
http://renomoto.prosprint.cz/
Jeden typek ji kdysi prodaval na Aukru:
https://aukro.
cz/lehka-klika
-jawa-350-638-
klikova-hridel
-6961946317
[Bakoun]
(30.8.2023 22:42:41)
Já těch klik dělal a provozoval několik. Kamos ji jezdí dodnes. Setrvaky se musí zmenšit utocenim, nebo sem je delal na dratorezu a zbyly prostor v klice vyplnit hlinikovyma podkovama nasroubovanyma do karteru
[Kuba z Neve]
(30.8.2023 12:21:13)
Jeník ji měl, jeho popis
http://jenikovo.wz.cz/upravy/25.htm
[Banjokid]
(30.8.2023 11:59:16)
O hliníkových setrvácích jsem ještě neslyšel. Nemyslíš stočené setrváky a podkovy na vyplnění klikové skříně? Tuhle úpravu TK Moto skutečně dělalo, a nejen oni, pár lidí si to dělalo i samo. Myslím, že se najde někdo, kdo to ještě jezdí.
[longr]
(30.8.2023 10:44:37)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14