Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 10, poslední: 2.10.2023 14:38:5670859.Veteráni
Ahoj, chtěl jsem se zeptat zda-li někdo řešil zakázkovou výrobu pružiny pro sedlo na Péráku, případně jestli se někde vyrábí tužší pružiny. Mám replikovou pružinu, je to strašně měkký, sice jsem si vyrobil doraz sedla, takže sedím dobře ale nepéruji :-). Vážím víc než bylo dřív obvyklé 110kg, ale zase nedávno jsem jel na původní ČZ125C a tam bylo všechno v pohodě, takže mi to zase začalo vrtat hlavou co je špatně... Je tedy fakt, že pružina ČZ je znatelně vyššího průměru.
2 pružiny jak píše Monty, vrátíš se tím vlastně ke konceptu, co mají Německé před a těsně poválečné myotocykly. [Sukin] (2.10.2023 14:38:56)
Kusová i seriová výroba per na Jižní Moravě (i když už je to Olomoucký kraj) Grewis Plumlov. Te´d mě tam dělají dva hlavní listy na čtvrteleptický listový péro na auto z roku 1926, a děljí i vinutý pružiny. Slíbili do 10 dnů. [HonzaBK] (26.9.2023 7:27:31)
V pérovně umí změřit parametry pružiny a udělat stejnou tužší. Lepší je udělat a nachromovat novou, vyjde to s výrobou nových kusů možná šul nul. Příprava staré pružiny pro chrom je dost náročná - drahá. Hlavně ať to v galvanovně nechají ihned po chromování odvodíkovat, jinak to pak praská. [longr] (25.9.2023 16:34:31)
Jo taky jsem se s tím setkal, že je replika měkká.
Asi je to taková knížecí rada, ale originál se dá pořád ještě slušně sehnat. A nachromovat se to dá taky, kdysi jsem to řešil a výsledek slušný.
[Bart.] (25.9.2023 11:57:25)
ne teda na moto, ale na zakázku mi dělal tady http://www.perovna.com/index.html
sice specifický přístup, ale ve finále spokojenost
[Michal] (24.9.2023 22:34:02)
nevím odkud jsi,ale Bystroň ve Valmezu ( a možná i jiní) má na výběr dost pružin a dělá i na objednávku [nunici] (24.9.2023 15:20:18)
Díky, dám dvě pružiny, to se mi zdá nejsanzší. Původní pružinu a ještě k tomu v chromu to už je dnes nereálné sehnat. Ale divím se, že někdo za tu dobu už nevyrobil pevnější pružinu jako byl originál. [edward] (24.9.2023 14:22:21)
Jednou jsem to dělal.
Tu 10 kulatinu na předním konci jsem udělal dlouhou, a pružiny zvenku místo zevnitř držáku sedla.
A vzadu pásovinu asi 10x25,nebo tak něco. Co jsem našel. Napříč za rámem, dvě díry 8 na seřizovací šrouby pružin. Uprostřed jen 4 díra a soustruženej čep na aretaci (v místě původní pružiny)
[monty] (23.9.2023 20:49:16)
Ten nápad je Monty vystřelený od stolu a nebo to už někdo takto řešil ? Moc si teda nedovedu představit to skládat se dvěma pružinami. Já na svém měl původní stav - orezlou a přestříkanou barvou a fungovala v pohodě. Taky mám přes 100 kg a když jsem to chtěl mít v chromu tak na to padli dvě repliky které se časem vytahali (hold repliky a stěžovalo se na ně víc lidí) a tak se mi podařilo sehnat originál s obstojným chromem a fungujue bez problémů. Ať se daží - [skvarek] (23.9.2023 7:48:06)
dát dvě pružiny vedle sebe. Seřizovací šroub pak nepůjde středem rámu,ale zleva a zprava.A nový delší čep . [monty] (22.9.2023 23:06:33)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 2.5.2024 9:22:47