Příspěvků: 11, poslední: 13.10.2023 18:08:2970893.Veteráni
Ahoj všem, chci se zeptat, využíváte někdo u kývačky v rámu starších provedení pod hlavou rámu oko pro sidecar místo objímky na rám pro připojení sidecaru Velorex 560? Dá se to oko plnohodnotně využít? Nebo je vhodnější kombinace rám bez oka + objímka na rám? Předem díky moc za informaci.
Longr: díky. Do těch našich výpalků by šel přidat otvor, do něj vložit trubka a zavařit. Montovaná výztuha by musela objímat rám, což by šlo vyrobit, ale neumím říct, do jaké míry by to rám skutečně zpevnilo. Přivaření pomohlo hodně. Záleží velmi na pozici přivaření (vhhodné přeplátování a zároveň jde sundat hlava i válec bez sundání nádrže). Kroutí se už jen kyvka. Na další verze bych použil kvalitnější materiál než S235 a menší sílu výztuh (mám 4mm).
[grošák]
(13.10.2023 18:08:29)
grošák to má ve fotkách své panelky.
[longr]
(13.10.2023 12:58:33)
Jinak ten rám nepraská v oku ale za ním prasklina není vidět,rupne to uvnitř toho přeplátování a pak vyjíždí spodní část rámu,celá motorka se stane gumovou. Z vlastní zkušenosti dostává nejvíc zabrat kyvná vidlice.
jestli je motorka postavena jen na bublání kolem komína bez dělání kravín,tak to v pohodě vydrží i originální řešení bez úprav.
[Mates]
(12.10.2023 22:44:51)
těším se na fotky a rady ;-)
[jelenl]
(12.10.2023 21:22:31)
Máte prosím někde fotku těch výztuh od Vomiho nebo Grošáka? Ideální by bylo vymyslet jen šroubovanou výztuhu, nikoliv vařenou 🙂
[Prohorovka]
(12.10.2023 20:32:40)
Mnohem líp to má vymyšlené a udělané Grošák nebo Vomi, tam to roznáší síly ještě víc, ale ideálně by bylo udělat to s okem pro sajdu, klema na to chytit nepůjde.
[longr]
(12.10.2023 16:13:24)
Ty výztuhy a zrovna od tohoto prodejce se tu už jednou řešily. Závěr byl, že je to více bastl než přínos...
[pračlověk]
(12.10.2023 11:49:41)
Tak zásadní problém je v tom, že když máš kývačkový rám s okem na side tak tam bohužel nedáš tu klemu (s prolisem dle rámu!!!) co se prodává, protože ti bude právě to oko překážet. Klema musí mít ten prolis, jinak to prý po tom rámu jezdí nahoru/dolu resp. někdo tam má a viděl jsem prodávat jen ohnutý silnější plech do U, který nemá prolisování dle rámu a to opravdu nedrží a jezdí nahoru/dolů.
Pokud tam dáš klemu, překryješ si číslo rámu. Na STK musíš jezdit s klíčema a pokaždý tu klemu sundat.
Pokud máš rám s okem, tak je to z mého pohledu pohodlnější a nejlepší varianta. Pokud se to Matesovi zlomilo, rozumím tomu proč. Kolem krku ty plechy jsou přihnuté a provařené na pár místech ale nedrží to plošně. Takže, když dáš vzpěru do oka, za nějaký čas a při hodně velkému namáhání si dokážu představit, že se to začne vrtět, kroutit a praskne to.
Moje řešení, rám jsem odvezl kamarádovi co má autogen a mosazí mi proletoval celý krk včetně oka pro side, to mám zalité mosazí mezi tou trubičkou a rámem také. Mosaz zateče všude a drží. Takže snad to je řešení.
[jelenl]
(12.10.2023 8:48:58)
Zlomil sem v tom místě rám,ale jezdím,jako prase.
[Mates]
(12.10.2023 6:58:41)
Používám ho na svojí soupravě mnoho let a bez problému, jen může být problém s napasováním nádrže, aby byla mezi držákem sajdky a svařeným lemem nádrže mezera a neproklepala se ti v tom místě nádrž.
[Zbýňa]
(12.10.2023 5:59:32)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14