Příspěvků: 27, poslední: 20.11.2023 17:29:0170932.všechno ostatní
Zdravím,pred časom som sem vkladal otázku,že mi jawka 350/360nejde viac ako 105km/h,mam 83kg.
Inak stroj ide kultivovane,perfektne drží otáčky,sviečky cihlové,Vape 12V,jednoducho z néj nedam viac než ,,Kilo"a dačo.
Až teraz ma napadlo,že tam nie je Filter Box(...ten veľký hrniec!,ktorý tam podľa kat.náhr.diélov má byť!)ale je tam filter Box ako na Kývačke,ten užší,s šikmóu plast.rúrkou odrezanou do šikma.
Je možné,že tie filterboxy by to mohli ovlivniť,že by pri tom užšom nedostávala toľko vzduchu,čo treba?Dík ak to môže dakto porovnať!
Hej,tesnenie som orezava im odrezal fakt tam bol lresah skoro 1mm.
[radusko00]
(20.11.2023 17:29:01)
Když jsi skládal motor, zařízl jsi papírové těsnění pod válci, aby nepřesahovalo do kanálů? Vždycky tam má trochu přesah. Alespoň to, které jsem měl koupené. A taky je rozdíl v jaké poloze se štefty utáhnou. Nejlépe mi kanály seděly, když jsou válce trochu rozevřené - je tam vůle o kterou se dají válce na šteftech pootočit. Ale možná řeším blbosti...
[Banjokid]
(20.11.2023 14:43:54)
[edward]. áno,dal som tam 17zubové.Kdesi som čítal,že ktosi si do filterboxu dovŕtaval diery,asi aby tam islo viac vzduchu,skusim asi len zhodiť dekel,a zaklopnom to sedlom,možno chytí ,,druhý dech"!?!
[radusko00]
(17.11.2023 18:04:42)
Pozor na ty úzké filtrboxy se šikmě seřízlou sací trubkou, je to výrobní chyba a na panelce už tato trubka byla uřízlá rovně. Šikmě seřízlá trubka má tendenci se přicpávat o sedlo. Osobní zkušenost. Dal už jsi tam menší řetězové kolečko ?
[edward]
(17.11.2023 10:55:57)
...tiež sa mi zdá,že to je bola dáka samodomo úprava,Dík.
[radusko00]
(16.11.2023 7:08:27)
Podle mého názoru je na obrázku napravo s křížkem originál tak, jak to má být. Vlevo bude něco doma vyrobenýho, jsou tam stopy po hrubém opracování.
[pračlověk]
(15.11.2023 21:03:47)
Jestli to nemáš zbastlený z různých vidlic, porovnal bych to s katalogem, abych zjistil, co tam je a co tam chybí... Album, na které je odkaz, neexistuje.
[pračlověk]
(14.11.2023 17:46:34)
[pračlověk] prosím ťa,tak som rozložil klzáky,a zistil som že v jednej rúre je segerovka ktorá nepustí tlmič nižšie,a v druhej nieje segerovka,dokonca 1tlmič je ukončený podložkou,a druhý akýmsi prelisom v tvare kríža,pridavam foto...je to takto ,,košēr"!!?
https://www.rajce.idnes.cz/radusko00/album/rozdielne-tlmice
[radusko00]
(14.11.2023 16:53:16)
Špatný labyrint mezi válci, nebo netěsné středové čelo, se projevuje nejvíc v nízkých otáčkách - špatné studené starty, nemožnost naladit hezký/stabilní nízký volnoběh.
[Peterson]
(14.11.2023 16:33:15)
No, ono to bude tím, že klika se má usazovat do nahřátého bloku. Za studena to tam nemá jít lehce. Stejně tak se pak zaklápí nahřátá druhá půlka.
[longr]
(14.11.2023 14:05:43)
...z matroša som toľko veľa neubral,osadiť tam šiel ťažko.
[radusko00]
(14.11.2023 11:57:19)
Pokud tam ten středový díl je volně tak to může klidně způsobovat tento problém
[BooCheer]
(14.11.2023 11:40:55)
Předstih u 350 panelky je tuším 3.5mm. Ale rozdíl jestli tam je 3mm nebo 4mm ani tak nepoznáš. Tam poznáš spíš až extrémy jako je předstih 8-10mm a podobně. A nebo předstih nula. To ovšem ale udělals velkou chybu. Ten středový díl hliníkový musí byt v karterech s přesahem a na FEST. Za studena tam ten labyrint nesmí jít dostat. Bloky je třeba pořádně nahřát aby se roztáhly, poté když se vloží labyrint a bloky schládnou tak je tam na fest a pevně. Pokud jsi tam něco šmirgloval a docílils toho že tam labyrint šel volně za studena tak to je osudová chyba. Budou si válce pod pístama navzájem krast tlak a podtlak. Když se to zahřeje, bloky se roztáhou, vůle se ještě zvětší a těsnost pak jde uplně do kytek
[BooCheer]
(14.11.2023 11:40:10)
[BooCheer] hej,kolík som musel vyhodiť,inak sa ten predstih nedal nastaviť.Tak teda zhodím nádrž,a premeriam to s indigátorom este,a koľko mam teda nastaviť predstih???3...3,5...4mm?
[radusko00]
(14.11.2023 11:34:56)
Který labyrint máš na mysli? To velké hliníkové kolo půlené které je uprostřed klikovky?
[BooCheer]
(14.11.2023 11:33:08)
[Jer250] válce sú po výbruse ,majú 2000km za sebou,kľuka rozlisovaná,všade nové ložiská.
Sviečky som spašil ešte PAL N8...žeby boli tié moc studené???Ten motor mi ani raz nestrelil.
Jediné čomu som nerozumel,keď som motor skladal,tak labyrint tam išiel strašne ťažko zasunúť,tak som osadenie v kártri pre labyrint len prebehol 320kou šmirglom,ale pri rozborke isiel pekne von.
Predstih tam mám 3,2mm.
[radusko00]
(14.11.2023 11:26:40)
Jeden takový TIP. Píšeš že máš 12V Vape. Kontrolovals jestli má vape správný předstih? U vape je uplně běžné že po namontování je ten předstih uplně naprosto nesmyslný a problém se ještě sčítá jestli někdo už dělal klikovku a nalisoval čep pro zapalování trochu pootočeně (taky běžná věc) Setkal jsem se se sadama Vape které po namontování běžely i na centimetrovém předstihu a taky se sadama které měly předstih buď nula nebo to pálilo až za horní uvratí. A taky některé sady měly předstih OK. Jeden takový stroj jsem řešil nedávno. Od spodu to táhlo pěkně ale v otáčkách to brutálně ztrácelo výkon, při 95-100Km/h už to bylo mrtvé a nešlo z toho dostat více ( Jednalo se o Jawu 638 která by v dobrém seřízení a kondici měla umět 130-140 ) Mělo to vape a po delší laboraci jsem šel přeměřit předstih, který pálil v Nule, možná i lehce za horní uvratí. Ihned po seřízení předstihu na Vape na správné hodnoty mi ta motorka málem utrhla ruce
[BooCheer]
(14.11.2023 11:17:06)
Už několikrát jsem se setkal s podobným problémem a způsobovaly to vylítané válce. Chovalo se to přesně jak popisuješ. Do kila to jelo ukázkově, ale víc z toho člověk prostě nedostal.
[Jer250]
(14.11.2023 10:20:42)
Ano, myslím ty trubky. Jeden kluzák má dole svěrný spoj se šroubem M8 s jemným závitem. V něm má být rozříznuté pouzdro. Po vložení kola s osou se utáhne matice osy (u brzdového štítu), a vidlice se propéruje, tím by se měla vidlice usadit tak, aby ramena chodila paralelně. Teprve potom se utáhne ten šroubek v druhém kluzáku a tím dojde k jeho upevnění na osu.
[pračlověk]
(14.11.2023 9:21:55)
[pračlověk] tak máš pravdu ,v knižke od néj je tiéž ten malý filterbox zobrazení,tak to mám ok.Ramená vidlíc myslíš,tié surové rúry,čo sú uchytené v horných okuliaroch velkými skrutkami?!
Dotiahnutē mám všetko na ,,hulváta"predvčerom som ich zhadzoval,ani jeden šrób nebol uvolnený.
[radusko00]
(14.11.2023 8:37:10)
nechybí ti rozpěrka u předního kola?
[maspe]
(14.11.2023 8:06:11)
Podívej se ještě jednou do toho katalogu, jaký tam má být ten hrnec. Já vám totiž pro 350/360 (rok 1968) vidím ten malý, ten velký je pro 250/559. I katalog pro 350/354.06 (první panelka) zobrazuje ten malý.
Máš utažený na vidlici všechny body (špunty nahoře a svěrný spoje dole? Taky tipuju ohnutý ramena vidlic, nemusí to být hned vidět, pozná se to až když je vymontuješ.
[pračlověk]
(14.11.2023 5:32:07)
Ta vůle v předních vidlicích je příliš velká. To že se vidlice při propružení rychle vrací zpět, znamená že je slabý tlumič. Vidlice jsou zkrátka na opravu.
[dave-lister]
(14.11.2023 4:37:31)
...správna otázka,sekundár tam bol 19zubový(...isto si to tato ,,vytúningoval",no bohužial už nežije,tak sa nemam od kiaľ dozvedieť,či tam bol pôvodne ten obrovský kastról,alebo či si to sam potom zmenil na menší Filterbox!).
S tým 19zub.kolieskom to išlo 105,bola lenivšiá,jasné,ale Grossglockner zvládla na ,,výbornú!!!
Až teraz som tam dal späť17zub.kol.,a teda živšia je o hodne,ale zasa ju musím točiť...aby dala aspoň 103(...podľa Navi !)
Hl.tryska 96,vzdušník cca 1 a pol otáčky povolený,ihla na 3.záreze.
...ozaj,ešte otazka,až tu nezakladam ďalsie vlákno,predné klzáky sa mi pri brzdení dosť ,,skrútia"..až sa ridítka stočia do ľavej strany,dokonca keď zmáčknem koleso medzi kolenámi,tak s ridítkami pohybujem cca 3cm,to je o zabitie na ceste!.Mam v nich vymenené hli.púzdrá.A hlavne celú dobu sú klzaky zasunuté cca 5cm,až keď šklbnem s ridítkami do hora,tak sa predľžia,no ale hned sa zasa zasunú späť,a keď prechádzam po dákej nerovnosti,tak vždy je to doraz kov na kov...ako keby neodpružia na max...je to len v unavených pružinách?
Dík za odpoveď.
[radusko00]
(13.11.2023 23:52:37)
Jaký je nynější sekundární převod? Tovární?
Filtrbox bych použil originál dle katalogu - ten velký. Samozřejmě záleží ještě na karburátoru a jeho otryskování.
[Čezet-rider]
(13.11.2023 23:04:04)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 22.11.2024 20:05:12