Příspěvků: 3, poslední: 7.5.2024 10:05:4872101.Oleje, mazání ...
Zdar dlouho jsem tu nebyl a mám specifický dotaz na toto palivo. Již léta ho používám do motorové pily. Vyrobené v roce 1995. Ted po dlouhé době zprovoznuji dve babety. A klasické problémy s palivem. Gumičky v kohoutku KO takže to teče všude. Dál jsem se zatím casově nedostal. Babety odstavený suchý . tedy i palivový kohout vyschnul a gumička zacala pouštět palivo ven okolo páčky . Zajimalo by mě jak na tom jsou asi gufera. Takže benzín stříknout do karbecu a obě slíbily. Ale nechtěji startovat . Obě originál asi nikdy neměněné gufera . Mám se na ně raměřit a případně jaké koupit ?? Aby vydrželi dnešní benzíny.
Dík at to jezdí
A jestě drobnost cena babety grand de lux s spz?
Já dávám Vervu 100 do všeho benzínovýho v baráku a nemám problémm s karbecama, gumičkama a podobně. 4T sekačku po zimě sem jen nacepoval a dvakrát zatáhl. Jawu to samý. Hondu XL350R jsem teďka startoval asi po čtyřech letech (Verva byla v nádrži) a krom teda kopání, než si to natáhlo benzín pořádně, taky bez problémů. Nechal jsem ale v Jawě "omylem" obyč 95ku - natankoval sem na podzim a pak na dva roky neplánovaně odstavil. Gumička v kohoutu KO, karbec zadrbanej. Dokonce mi praskla ta mosazná trubička v kohoutu nádrže, co určuje hladinu mezi rezervou a běžným provozem - vypadá to, jakoby praskla mrazem (podélně). Tak sem zase dal Vervu a od té doby klid :-)
[deyva]
(7.5.2024 10:05:48)
Výměna gufer tě možná časem nemine, ale zatím bych nespěchal. V první řadě bych se zaměřil na kohouty (nové nebo vyměnit gumky) a ty karbecy. Jehlový ventilek může netěsnit i když byl nasucho. Babeta je satan a karburátor je jeho pravá ruka. Když se rozhodne, že bude zlobit, zlobí. Levá ruka je pak tyristor.
Kdybys ty gufera chtěl měnit, můžeš dát FKM - vitonové.
[longr]
(6.5.2024 19:54:18)
Rozebrat a vyčistit karburátory. Na 99 procent je problém v nich. Další problém bývá tyristor,někdy taky impulzní cívka statoru zapalování.
[-]
(6.5.2024 17:53:03)