Příspěvků: 16, poslední: 10.5.2024 12:29:5872105.Tuning a přestavby
Než začnu mudrovat, prosím nevíte někdo, zda se rozeta 52z (Sportka nebo 634) vejde do krytu řetězu na klasickou panelu 559 a je schopna bez drhnutí řetězu v krytu fungovat?
Přes 300kg je slušná nálož i pro Urala. Divím se, že to tu Jawku nerozdrtí. Minimálně na pohled na ní není nic zrovna předimenzované.
[Deadman]
(10.5.2024 12:29:58)
Pak je ještě moznost použít pist z MZ a trochu to prevrtat.
[Mates]
(10.5.2024 9:21:27)
sam559: Z jakého hlediska myslíš nejroztomilejší?:-D Jinak pokud ses při čtení pobavil, taky dobře:-)
Monty: Ono je to sice kývačka se zadním panelkovým kolem (to je tam z důvodu tlumiče záběru na rozetě, lepší než kývačkový unaseč hlavně při této vyšší zátěži), ale myslel jsem, že bude fajn, když řetěz zůstane v celokrytu... Kryt řetězu z Califa na rybinovce mi přijde jak pěst na oko, to už bych to nechal asi bez krytu úplně, ale pokusím se jít nejprve cestou toho 14z.
Mates: on tam má panelkovou sestavu poloautomatu, takže v pohodě, ale napadlo mě, že kdyby měl origo kývačkovej automat a vačku, tak by mu při řazení brousil řetěz do vačky. To bys musel podložit docela dost, ne? Už jen když koukneš do výkresů motorů 353 a 559, tak u 353 zasahuje vačka poloautomatu do zhruba půlky šířky sekundárního řetězu.
Jinak všem moc děkuji.
[Uhlíř]
(10.5.2024 7:20:28)
Nejjednodušší řešení.
Origo kryt zahodit, rozetu z 634 a kryt z Californie k tomu.
[monty]
(9.5.2024 23:18:26)
Tohle je asi nejroztomilejší diskuze za poslední týdny. Uhlíři, díky. Kryt řetězu můžeš taky úplně vyhodit a udělat tak pomalej převod, jak je libo. Než vymýšlet frezování matice kolečka + spešl klíč, sežeň větší rozetu...Jen si ale říkám, že se jezdí nejenom dopředu, ale taky se musí občas zastavit. Má kámoš brzdy jako jehly? :-)zdar sam559
[sam559]
(9.5.2024 22:36:59)
To uvidíš, v nejhorším se da automat o par mm podlozit
[Mates]
(9.5.2024 17:25:19)
Ještě jedna věc, nevíte, zda se malý kolečka 14z, 15z a 16z vejdou jen k panelkovymu poloautomatu, nebo i ke kejvačkovýmu ?
[Uhlíř]
(9.5.2024 13:31:15)
Ten třetí s nimi teda jezdí jen občas na srazy. Užitečný zatížení je 160 kg motorka a 105kg sajda, to je 265 kg, do toho se ještě s rezervou 30 kg ve dvou nějak vejdou... Kamarád je nadšenec a má ježdění na sajdě rád, to mu mám místo vymýšlení silnějšího převodu říct, že je na to moc tlustej a ať mu doma nedají nažrat?
Jinak děkuji longrovi, nakonec asi nechám ofrezovat a upravit standartní matičku pro miskové kolečko a nechat na něj vyrobit speciální klíč.
[Uhlíř]
(9.5.2024 13:08:33)
To pak ty souprave chybi jeste minimalne jedna další souprava. V tom pripade bych doporucil jeden legendarni citat "nejvetsi tunning je jednozuby kolecko"
[Mates]
(9.5.2024 12:06:48)
Nepřísluší mi hodnotit, ale s 250 (a platilo by i pro 350) je to odvážná rodinka :-)
[No_-_name]
(9.5.2024 7:44:40)
No jezdí s tím rodina cca 130 kg řidič, 100kg spolujezdkyně + pes v sadě a kolem 60 kg spolujezdec za řidičem . A jezdí v hornatém terénu....
[Uhlíř]
(8.5.2024 14:28:09)
To mi prijde divny, ze 15Z nestačí.nebude problem jinde?
[Mates]
(8.5.2024 12:45:02)
Předělat na distanci a ploché kolečko z 634 (dělá se i 14z) nebo vyrobit spešl matku pro miskové kolečko.
[longr]
(8.5.2024 10:16:21)
Šlo mi o převod do síly pro 250 kývačku (se zadním panelkovým kolem, rozetou a krytem řetězu) se sajdou Velorex, převod 15z/46z tam má kamarád teď a ještě by to chtělo víc sílu, 14 z se sice dělá, ale není na to matička...
[Uhlíř]
(8.5.2024 10:02:14)
Pokud ti jde o převod do síly,tak dej na motor 15Z kolečko.
[Mates]
(8.5.2024 8:05:54)
Nevejde.
Proč by jinak na Zetku Sportku dělali jiný větší výlisky?
[monty]
(7.5.2024 21:29:13)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,312 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 22.11.2024 9:25:12