Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 14, poslední: 17.8.2024 19:06:2572250.Veteráni
Dobrý den.
Prosím o radu.
Mám motocykl veterána Jawu 350/634 1.typ složený z nepoužitých vesměs originálních dílů včetně rámu s číslem, který je taktéž nepoužitý, tzn. že nikdy nebyl registrován s motocyklem.
Nyní mám možnost koupit dle prodávajícího platné doklady na tento typ motorky pocházející ze Švédska.
Rád bych se informoval od odborníků tady zda je vůbec teoreticky reálné provést registraci na takovéto doklady, co to úředně i prakticky obnáší.

Děkuji velice.

Marek Šebesta
Musím přiznat, že postup od Kuby z Neve mi fungoval dvakrát k plné spokojenosti, a to jsem ateista...díky Bohu 🙏 [jaw250] (17.8.2024 19:06:25)
Jo, beru zpět, já nějak vyvodil, že motorka je ze Švédska a papíry české. Tak to sorry. [longr] (17.8.2024 12:46:56)
Jen je škoda,ze sme v jiny EU , než Německo.Tam je řešení snadnější a nemusis kupovat pochybný noty. [Mates] (17.8.2024 10:11:53)
LONGR- když máš cizácký doklady s jinýma číslama než je skutečnost, tak žádný kolečko po Úřadech nelze.
Výměnu rámu můžeš udělat v ČESKÝCH dokladech. Ale ty nezískáš, dokud neprojdeš STK dovozovou. A tam musí vše sedět .

Takže začarovaný kruh (možná je dobrý nepodvádět?)
[monty] (17.8.2024 9:33:06)
Zásahy do zábradlí bývají vždy nejisté, vždyť to není na bílou lilii. Majitel se musí sám rozhodnout, co udělá. Jestli ofiko kolotoč po úřadech, potvrzení z Jawy a nejistý výsledek, nebo ne zcela košer risk. [longr] (17.8.2024 8:02:39)
No, já po zkušenosti, kdy jsem koupil doklady, upravil čísla na zábradlí, aby seděla a pak se objevila u jiného člověka, který si koupil motorku, prý se ztracenymi doklady ta samá, už asi nešel. Je to docela opruz pak řešit, že jsou dvě motorky a jedny doklady. Ty byli psané na mě v tu dobu, ale majitel, který koupil pak původní motorku se chtěl kvůli tomu i soudit. Kdyz jsem kupoval papiry, motorka neměla prý existovat. Nakonec jsem koupil i tu puvodni motorku za dost velké peníze [Dave99] (16.8.2024 10:34:59)
Když máš papír s číslem, ale na zábradlí číslo nesedí, musíš zajistit, aby to sedělo. Tedy buď cestou přestavby s potvrzením od výrobce, nebo cestou sjednocení čísel. Materiál zábradlí je do jisté míry tvárný a pokud se použijí patřičné nástroje, dosáhne se kýženého výsledku. [longr] (16.8.2024 9:03:04)
Asi by to šlo cestou přestavby a výměny rámu. Ale jednodušší, levnější a rychlejší bude postavit tu motorku do dílny, kde je bruska a raznice a začít se usilovně modlit a třeba se stane zázrak :D [Kuba z Neve] (16.8.2024 8:32:04)
Výrobní číslo v TP i na vpzidle (není to VIN, VIN je 17ti místné) musí být stejné. Dál už jen smajlíky kdyby tady šly. Představuješ si, že ti tu někdo napíše jak by to šlo? Chytrému napověz, hloupého trkni.19x Já bych to ale asi dal na veteránský. [HonzaBK] (16.8.2024 6:52:11)
Při dovozu musí projít buď technickou nebo evidenční kontrolou. Při té se kontrolují čísla, ta nebudou sedět. Tedy je velká šance, že motorka nepůjde zaregistrovat [Maspe] (15.8.2024 21:46:59)
Jde všechno, záleží na tom jak moc to bude legální.Je to v rámci EU a jit by to mělo pomocí papíru na nákup rámu. [Mates] (15.8.2024 20:02:42)
Tak ono záleží co si máme představit pod takovým pojmom : ,, platné doklady na tento typ motorky pocházející ze Švédska ,, V mojí představě jsou platné doklady ty , které jsou zaneseny v evidenci vozidel ČR , prodávající je v nich zapsán jako majitel a při koupi dostanu TP , registrační kartičku , SPZ . [richard] (15.8.2024 20:00:41)
Těžko. [Čezet-rider] (15.8.2024 19:40:41)
M8te jiný doklady a jinou motorku. Nesouhlasí VIN. Co teda chcete registrovat? [monty] (15.8.2024 17:02:36)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,188 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 22.11.2024 9:25:12