Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Babetta 207, Stadion S11 [šalik](10.9.2024 20:21:44)
Příspěvků: 2, poslední: 12.9.2024 12:10:4272276.Informace
1) Zdravím, můj otec rozchází babettu 207 po pár letech odstávky. Babetta chytne , volnoběh drží ale když se vezme za plyn na místě tak se nám zdají hodně nízké maximální otáčky. Jde jakoby ztěžka a nepravidelně. Za jízdy netahá nijak extra. A když dal plnou nádrž nového benzínu tak když přidá z volnoběhu plyn tak začne valit benzín přes víčko ven... Když ho sundá a koukne na hladinu tak ten benzín normálně při přidání probublává... Nenapadá vás kde by se v nádrži bral vzduch?

2) Jaký je podle vás lepší karburátor na Stadiona S11? Originál "vajíčko" a nebo novější z S22? Je tam nějaký rozdíl v chování motoru?

díky za info
Co se týče karbu u S11, tak pokud tam máš vajíčko, tak občas se v něm vaří benzín, protože se to celý ohřeje víc než je zdrávo. Vyřešit se to dá podložením pertinaxem. https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/stadion-s11/875342705 Pokud se budu v tom ale vrtat, vajíčko půjde do šuplete a hodim tam chobot podobný tomu co má Dvořák https://www.stadion-tuning.cz/Kolinko-pro-karburator-Pionyr-na-Stadiona-nerez-Profi-1ks-d302.htm a karburátor z fichtla. [Verdom] (12.9.2024 12:10:42)
Na babettě dokonale vyčistit karbec. Jak vypadá tyristor a impulzní cívka?
Karbík vajíčko je jednoduchý a pokud je čistý, tak funguje dobře. S22 už má karbec podobný jawě 20 a je háklivější. Pokud nejdeš po výkonu, tak dej vajíčko. Hlavně pak dej mezi válec a karb hliníkovou vložku a tepelně izolační tlusté těsnění.
[longr] (11.9.2024 21:30:36)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 22.11.2024 9:25:12