Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4167149
Online: 949
Přihlášených: 1
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Mike
Mike
lahvac
pračlověk
Mike
maspe
Marlboro
Jad
pračlověk
Mates
Jad
Honza (Js)
lahvac
bobanito
Mike
Mates
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Výstup náhonu tacha (pastorku) z převodovky 638
[Mike]
(8.12.2024 19:06:09)
Příspěvků:
15
, poslední:
18.12.2024 23:27:50
72363.
Informace
Dobrý den,
s ohledem zpřevodování motorky do pomala potřebuji vyměnit i zpřevodování náhonu tachometru. Ten pastorek mám. Je možné ho vyměnit bez rozborky motoru pouze s vypuštěním oleje? Myslel jsem si, že to možné je, ale nějak se nezadařilo...
Díky, beru zpět, nějak jsem se do toho zamotal. Každopádně díky za tipy a zkušenosti o vánocích, až budu doma u motorky, to zkusím vyměnit!
[Mike]
(18.12.2024 23:27:50)
Tady máš náhon otáčkoměru na klice.
https://img42.
rajce.idnes.cz
/d4203/18/1833
5/18335640_aae
9e6311e2c26577
c5e3c51cab6833
5/images/20240
907_114150.jpg
?ver=0
[lahvac]
(17.12.2024 19:31:43)
Mike: pokud to na fotce není náhon tachometru, pak kde je tedy náhon tachometru?
Žádnej jinej červik tam už není, natož zevnitř. Mně se zdá, že vůbec nevíš, jak to tam funguje, doporučuji stáhnout knihu od Dočkala a projít si kapitolu o převodovce.
[pračlověk]
(17.12.2024 17:25:51)
Ale to co je na fotce Lahvace, to je výstup na náhon otáčkoměru.
Jak tak koukám na tu fotku, tudy se na náhon tachometru nedostanu ani náhodou. Každopádně i on drží na červíku zevnitř karterů?
[Mike]
(17.12.2024 16:39:42)
Zrovna na fotce u lahvace je ta ufrezovana vlozka vidět
[maspe]
(12.12.2024 14:58:28)
viz Mates, dělalo se i frézované hliníkové pouzdro, to pak při správném nasměrování vytlačíš kolem šneka předlohy
[Marlboro]
(11.12.2024 19:05:40)
Aha, tak to je pro mě novinka, děkuji za doplnění.
[Jad]
(10.12.2024 0:42:59)
Mně to směrem ven z motoru nešlo. Když jsem to jednou chtěl měnit vytlačením směrem ven, tak se mi to ozubený kolečko hryzlo v té díře, pač mělo trochu větší průměr. Tak jsem to vytáhl směrem ke spojce, stejně bylo v plánu kuchat celý motor.
[pračlověk]
(9.12.2024 20:32:29)
Jestli máš verzi s ufrezovanym hlinikem jde to vytlacit i smerem ke spojce,bejva občas větší ozubeni, než díra.
[Mates]
(9.12.2024 19:57:15)
Honza (Js): Dovnitř neproleze hliníkové pouzdro přes ten šnek hřídele. Je potřeba to celé vyklepnout směrem ven, jak píše Mates (alespoň u 634). Je dobré zvenka předem pořádně vyčistit tu díru, ať se zbytečně při vyklepávání nepoškrábe karter pískem... A pak dát nové gufero.
[Jad]
(9.12.2024 17:13:22)
Sundej spojku, vyšroubuj zajišťovací červík a vytáhni ho směrem dovnitř.
[Honza (Js)]
(9.12.2024 16:56:01)
https://img42.
rajce.idnes.cz
/d4203/18/1833
5/18335640_aae
9e6311e2c26577
c5e3c51cab6833
5/images/20240
907_110014.jpg
?ver=0
[lahvac]
(9.12.2024 16:28:31)
dostanes. Najdi si libovolnej obrazek karteru na gúglu a pochopis. Nezapoměn na vyšroubovani zajišťovacího šroubku :-)
[bobanito]
(9.12.2024 14:39:04)
Takže se tam dostanu? Mám nějak v paměti, že přes přepážky a stěny karterů se tam nedostanu, ikdyž shodím pojku. Leda tak na vývod na otáčkoměr...
Ale dík, dal jsi mi naději, tak jdu shodit spojku.
[Mike]
(9.12.2024 13:24:36)
Musis sundat spojku, protože je schovanej za ní. Vyklepes ho pak směrem dolů.
[Mates]
(9.12.2024 12:21:40)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 22.12.2024 9:03:37