Sekce Vzkazy slouží k posílání vzkazů mezi uživateli.
Základní pravidlo vzkazů: Pokud posíláte vzkaz jako anonymní uživatel, nečekejte odpověď, příjemce nemá jak vám odpovědět, protože nejste identifikovatelní.
Posílání vzkazů
Vzkazy je možné poslat třemi způsoby.
- Přímo ze sekce vzkazy pomocí odkazu "Nový vzkaz"
- Jako odpověď na vzkaz pomocí příslušného odkazu přímo u vzkazu
- Pomocí odkazu "Poslat vzkaz", uvedeného v různých částech webu u dat uživatele. (typicky v sekci uživatelé)
Ve všech případech skončíte na stránce formuláře pro posílání vzkazu. V prvním případě musíte navíc zvolit příjemce výběrem ze seznamu, v ostatních se pak příjemce vybere automaticky podle toho, odkud jste se na dané posílání přesměrovali.
Položky vzkazu jsou následující:
- Příjemce - Zvolíte nebo je zvolen automaticky
- Předmět - Jako u e-mailu, dokud příjemce nepotvrdí příjem, zobrazí se mu pouze předmět zprávy.
- Text zprávy - Zde se můžete vykecat a sdělit co máte na srdci.
- Identifikace - Stejně jako v ostatních sekcích
Po odeslání vzkazu se vzkaz bez dalších prodlev umístí přímo do schránky příjemce, a pokud je daná osoba online, nový vzkaz se zvýrazní v menu.
Přijaté vzkazy
Přehled přijatých vzkazů je přímo na hlavní stránce sekce vzkazy (pokud jste přihlášeni). Čtení (tj. zobrazení textu), odpovídání (odesílateli), a mazání se provádí příslušnými odkazy, není třeba vysvětlovat.
Přesměrování
Pokud máte více uživatelských kont, a nechcete je všechny procházet, můžete si příchozí vzkazy přesměrovat na jiné konto, stačí k tomu vybrat příslušný účet ze seznamu a uložit volbu, příchozí vzkazy pak budou přesměrovány automaticky na zvolené konto s příslušnou informací o přesměrování. Přesměrování je možné řetězit přes několik uživatelských účtů, pokud dojde k zacyklení, zpráva skončí na účtu originálního příjemce.