ID : 6908 Majitel : JirD
Model : Silniční modely ČZ Rok výroby : 1960
Majitelem od : 1.7.1997 Najeto : 84000
Popis : Zetku jsem koupil v roce 1997. 1998 - první malá GO a v následujících letech jsem na původní motor najel dalších 43000 km. 2008 druhá GO, včetně chromů. 2010 - motor 250. 2011 - VAPE. 2019 - PAV 40

Typ záznamů:  

  Kdy
Typ
Titulek záznamu
Popis záznamu
KilometryNákladyMnožstvíStav tacho
19.7.2024 10:58:00
Nová STK do roku 2028
Bez problémů, jen jsem zjistil, že mi prokluzuje spojka, takže se bude jawit. Už jsem dojawil - vypadá to jen na unavené pružiny. Lamely Ferodo mají 3,7 mm, ale pružiny místo 24,5 mají cca 23,5. Přidal jsem druhou podložku a uvidí se. Pružiny někde budu mít určitě náhradní, ale toto určitě pár let vydrží. Nový olej v převodovce Mogul Trans 80.
 890 Kč 17419 km
3.7.2024 20:08:00
Motovýlet se synem - Pikovice
Krátký třídenní moto výlet s 12. letým synem do kempu v Pikovicích na Sázavě. PAV, stan a karimatka. Trochu jsem musel opravit PAVa, měl upadlou gumovou nožičku a trochu jsem musel poladit zámek víka. Bez jakékoliv přípravy a kontroly stavu motorky a bez STK :-).
250 km3000 Kč 17410 km
29.10.2022 17:03:00
Konec sezóny 2022
Dnes asi poslední možnost - pár kilometrů okolo komína, hrad Kokořín, Vojtěchov, Mělník. Natankována Verva 100 na zimu. 49.9 Kč za litr ...
73 km650 Kč 16674 km
10.4.2022 15:12:00
Trochu cest okolo komína
Sezóna 2022 začala už 1. ledna, kdy jsem jel kontrolovat stav Labe pro vypouštění novorořních lodiček. Od té doby pár kilometrů okolo komína už najeto.
   16135 km
8.7.2021 12:55:00
Dovolená 2021 - Zbečno, kemp Riviéra
Berounka ve dvou s PAVem a pod stanem. Objevily se dvě závady - vadné chcípací relé pro VAPE a vytřesené šroubky M5 víka karburátoru. Diky Jawa klubu Děčín za šroubky! Relé odpojeno a chcípání přes rychlost po zbytek dovolené. Nejdražší položkou dovolené bylo ošetření zubu na pohotovosti ... 3000 Kč přesně v den začátku dovolené.
421 km10000 Kč 15991 km
26.6.2021 15:08:00
Údržba před dovolenou
Kontrola brzd - obě OK, nové lepené obložení, rozpadlé ložisko na zadním kole u brzdového štítu. Výměna za zapouzdřené, nová podložka mezi ložisko a štít, nový šroub pro lano zadní brzdy. Dopnutí řetězu.
 0 Kč 15550 km
28.9.2019 14:19:00
Konec sezóny 2019
Umyto, naleštěno, ráfky naolejovány, konzervováno na zimu.
   15332 km
25.8.2019 12:35:00
Roadtrip Jesenice
Výlet pod stan do kempu Baldi, nádrž Jesenice u Chebu. Projeté Krušné hory po německé straně.
800 km3000 Kč 15309 km
4.8.2019 16:40:00
Nosič kufru
S těžkým srdcem jsem uřízl nosič kufru tak, aby byl použitelný současně s tažným zařízením na PAVa.
   14425 km
26.7.2019 17:00:00
Oprava řazení
Výměna pružinky řadícího automatu, nový olej.
 0 Kč 14420 km
11.7.2019 9:00:00
Moto dovolená
Moto dovolená ve dvou pod stanem v kempu Sázavský ostrov. Velká převýšení se díky sekundárnímu 16z zvládala na 2. rychlost. 40 kg ve vozíku a dvě osoby na 250 jsou hodně, motor a brzdy už moc nestíhají.
500 km10000 Kč 14100 km
29.6.2019 10:53:00
PAV 40
Stavebnice PAV - laminátová korba, podvozek, tažné na 16" i 19" kola. Lakování černý polomat. Stavebnice - 18000 Lakování - 10000
 28000 Kč  
24.6.2019 23:40:00
PAV 40 a větší údržba
STK na 4 roky. Oprava přední brdy - lanko, nové obložení. Oprava rozety - volný tisícihran v rozetě. Oprava zadního kola - volný tisícihran. Oprava krytu řetězu. Výměna sekundárního kola za 16z. Výměna šoupátka karburátoru. Oprava prasklé SPZ. Tažné pro PAV a elektrika. Výměna oleje v převodovce. Kontrola řetězu. Výroba nové SPZ e-tovar.
 2000 Kč 13656 km
14.10.2018
14.10.2018 - Konec sezóny
- převážně jen projížďky s dětmi přes prázdniny
   13413 km
24.5.2018
Kondenzátor místo baterky
Kondenzátor AEV, i když by asi být nemusel. Tím se z motorky stal opravdový bezúdržbový skůtr. Chcípání VAPE zapojeno místo klaksonu.
   13300 km
28.9.2014 18:00:00
28.9.2014 - Konec sezóny
   13100 km
22.3.2014 16:35:00
Orlik
Paradni vylet ve dvou v okoli Orliku.
    
15.3.2012 14:59:00
Prvni letosni vykop
Po dlouhe dobe nekolik jarnich kilometru. Zetka chytla presne na 4. naslapnuti.
   12029 km
24.9.2011 18:30:00
Konec sezóny
Pravděpodobně konec sezóny pro černou zetku, letos si toho moc nenajezdila.
   11947 km
22.9.2011
22.9.2011 - Elektroinstalace a VAPE konecne hotove
Po dlouhe odstavce konecne hotovo - VAPE vapuje, elektroinstalace je uplne nova a vse funguje, jak ma. Maximalka 105 km/h dle GPS.
   11898 km
10.6.2011 18:00:00
VAPE -
Montáž VAPE a částečné narovnání 13 let staré elektroinstalace.
   11734 km
29.5.2011 15:00:00
Výměna předních šavlí
Získal jsem nebourané přední šavle, takže dnes proběhla výměna. Spodky jsem si nechal nově pochromovane, těsnící matice jsou nové. Snad budu mít konečně 100% tlemiče. Jestli budou či nebudou držet olej, ukáže čas.
 0 Kč 11507 km
1.11.2010
listopad 2010
Nove sedlo - kytara, cerno-bily kozenkovy potah, dve kulata zrcatka od Montyho, repas tachometru - takova predzimni udrzbicka.
 2000 Kč 11134 km
26.6.2010
26.6.2010 - Motor 250
Po dvou letech nepravidelne prace v garazi poprve zavrcel dvepade motor. Zachraneny z benesovske stodoly, byl v dezolatnim stavu: 4. vybrus, GO kliky, loziska, ulozeni lozisek, vyvarene kartery a navarena zebra, primar, spojka, prevodovka, zavit svicky v hlave. Ale zadarilo se ... na prvni slapnuti zavrcel a uz dela jen radost.
 6000 Kč 9505 km
20.4.2010
20.4.2010 - Tlemice a blatnik
Nove chromovane spodky prednich kluzaku, vymena gumicek v maticich a oleje - konecne sedi, tlumi a nemlati! Predni blatnik jsem dal z 250/559, neni sice puvodni, ale je na 16" kola a vypada to s tim docela pekne. Puvodni blatnik mam, az me chytne originalita, mozna se i docka ...
 1000 Kč 9250 km
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (7), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 23.11.2024 1:56:14