Takže, abychom nezakrněli a nejezdili furt tou samou cestou, tak letos to vypadá na několik změn, snad vás tyto změny nezmatou a trefíte. Zatím je zde připraven hrubý návrh, zbrusu nové trati přesunu, které bude finalizována ve středu - po schůzi.
Místo odjezdu
Dříve jsme odjížděli z parkoviště za čerpací stanicí Shell v Říčanech. Pro letošní rok jsem se despoticky rozhodl vše změnit. Místo "parkoviště za čerpací stanicí Shell" bylo zavádějící a příliš neurčité, proto letos odjíždíme od stojanu na vzduch čerpací stanice Shell v Říčanech. Tímto se podařilo dosáhnout velké specifičnosti Výchozího bodu tratě (VBT). Pokud stojan na vzduch zrušili, tak jsme v pr.....azvláštní situaci na čerpací stanici Shell v Říčanech.... A nastupuje improvizace :-)
Čas odjezdu
v minulých ročnících byl stanoven na 11:00. To se ukázalo jako špatně zapamatovatelné (o čemž vypovádají dotazy “v kolik se jede”) a pro některé lidi i špatně dodržitelný. Proto se čas odjezdu letos posouvá – plánovaný odjezd bude v 11:07:42 MSELČ (maspeho středoevropský letní čas), přičemž se bude odjíždět dle mých hodin, které se předcházejí přibližně o 2 minuty, 25 sekund a 334 milisekund. Očekávaná cestovní rychlost se očekává v přímých úsecích 46-72,3 km/h v technických úsecích 15-35.4 km/h.
Trať
Letošní trať nebude vůbec podobná těm dřívějším. Letos se počítá i s přispěním samotných účastníků.
Měla by vést přibližně takto maps.google.com/maps
Nenechte se zmást, trasa ani zdaleka nepřipomíná loňskou trasu. Letošní je úplně nova a mnohem lepší - stačí prohlédnout seznam průjezdných bodů : Hradové Střimelice, Kraborovice, Košice, Nechyba, Potěhy, Pucheř, Sobíňov, Spytice, Staňkovice, Všestary.
Jestli dopadne organizace dobře a oslovená JZD se zúčastní našeho putování, očekává se na cestě i zábavný program.
Pár příkladů:
bloudění (ale jinde než v předchozích ročnících)
otáčení kolony na stezce pro zvěř druhu Rupicapra rupicapra
trénink úhybných manévrů při jízdě za rozmetačem hnoje
jízda přesnosti při předjíždění traktoru se sběrákem na rozbité silnici s únikem před protijedoucí tatrou
přetlačovaná s vlakem na přejezdu
a další program ve spolupráci s účastníky (zadírání pístů, píchání kol, praskání řetězů, přetavování drátů atp).
Účastnický příspěvek necháme na uvážení každého soudruha. Pokud by do poslední zastávky byl účastnický příspěvek do program jízdy zanedbatelný, bude povoláno do akce úderné komando, které náhodně vybraným účastníků přidělí nějakou discipline (žvýkačka v hadičce oilmasteru, povolená matička na indukční cívce a mnoho dalších)
Z uvedeného vidíte, že na cestě je plánovaná hromada srandy, proto neváhejte a pojeďte s námi :-)Takže, abychom nezakrněli a nejezdili furt tou samou cestou, tak letos to vypadá na několik změn, snad vás tyto změny nezmatou a trefíte.
S pozdravem váš organizační tým :-)